Click Away - Click in Shop

Click Away - Click in Shop

Λόγω των έκτακτων μέτρων διαχείρισης της πανδημίας και των καθυστερήσεων που παρουσιαζόνται στις αποστολές μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών ταχύ-μεταφορών, για την καλύτερη και πίο άμεση εξυπηρέτηση σας, συμμετέχουμε στην Click in Shop διαδικασία από τη Δευτέρα 1η Φεβρουαρίου 2021.

Σύμφωνα με τα ισχύοντα μέτρα και για την εύρυθμη λειτουργία παρακαλούμε να τηρήσετε την ακόλουθη διαδικασία για την παραλαβή της παραγγελία σας:

  1. Κάνετε την παραγγελία σας είτε ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας μας συμπληρώνοντας τρόπο αποστολής -παραλαβή από το κατάστημα-, είτε τηλεφωνικά στο 2114096950.
  2. Επικοινωνήστε στο 2114096950, για τον από κοινού καθορισμό ώρας παραλαβής ή συμπληρώστε την ακόλουθη φόρμα.
  3. Προσέλθετε στο καταστήματα την προκαθορισμένη ώρα συνάντησης, έχοντας μαζί σας sms μετακίνησης με επιλογή 2 ή αντίστοιχο έντυπο, sms με ώρα παραλαβής και στοιχεία καταστήματος, έντυπο παραγγελίας ή το αποδεικτικό παραγγελία σε ψηφιακή μορφή.
  4. Διατηρήστε την απόσταση των 2 μέτρων μεταξύ άλλων πελατών και περιορίστε τον αριθμό της αναμονής σε 9 άτομα.

Λυπούμαστε για οποιαδήποτε αναστάτωση ενδεχομένως προκληθεί λόγω των έκτακτων συνθηκών της αγοράς.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας, θα συνεχίσουμε να σας κρατούμε ενήμερους για τυχόν νεότερες εξελίξεις.


Ακυρώσεις & επιστροφές

Πολιτική Ακυρώσεων Παραγγελιών


Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του για οποιοδήποτε λόγο επιθυμεί μέσα σε τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες και εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν αποσταλλεί. Αυτό μπορεί να γίνει με τηλεφωνική επικοινωνία , φαξ ή email του πελάτη.


Εξαίρεση στην εν λόγω πολιτική αποτελούν εξειδικευμένα προϊόντα που έχουν παραγγελθεί κατά απαίτηση του πελάτη σε προμηθευτή της OUTDOORWAY και δεν διατίθεντο στην αποθήκη προηγουμένως.

 

Στην περίπτωση που η ακύρωση πραγματοποιηθεί κατόπιν της αποστολής των προϊόντων, αλλά και στις περιπτώσης μη παραλαβής της παραγγελίας, ο πελάτης θα κληθεί να καταβαλεί το ποσό που αντιστοιχεί στα έξοδα μεταφορά της παραγγελίας του, βάσει του τιμοκατλόγου χρέωσης.


Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

 

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.

 

H OUTDOORWAY στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.

 

Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων.

 

Εξαίρεση στην εν λόγω πολιτική αποτελούν εξειδικευμένα προϊόντα που έχουν παραγγελθεί κατά απαίτηση του πελάτη και δεν διατίθεντο στην αποθήκη προηγουμένως.

 

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων:

  • Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
  • Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση. Τα προϊόντα να μην είναι  χρησιμοποιημένα έστω και μερικώς, μεταποιημένα ή πλυμένα.
  • Το προϊόν να ήταν άμεσα διαθέσιμο στις αποθήκες της OUTDOORWAY και να μην έχει παραγγελθεί σε προμηθευτή κατά εντολή του πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση η OUTDOORWAY θα κάνει δεκτά προϊόντα που σταλθήκαν σε πελάτη και είναι διαφορετικά σε χρώμα, τιμή ή μέγεθος από αυτό που είχε παραγγείλει ο πελάτης, πληρώντας βεβαίως τις ως άνω προϋποθέσεις.

 
Διαδικασίες επιστροφής:

 

  • Αν βρίσκεστε κοντά στο φυσικό κατάστημα: Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

 

  • Αν παραλαμβάνετε μέσω courier:

 

  1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  2. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφήςαναφέροντας τα εξής:Εσωκλείστε αντίγραφο ή πρωτότυπο του παραστατικού αγοράς.
    • Όνομα
    • Πλήρη διεύθυνση
    • Τηλέφωνο επικοινωνίας
    • E-mail
    • Αιτία επιστροφής
    • Πεδίο στο οποίο μας παραθέτεται τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή (αντικατάσταση του προϊόντος ή πίστωση του λογαριασμού σας με το αντίστοιχο ποσό). Χρηματική αποζημίωση γίνεται μόνο στη περίπτωση όπου σας έχει αποσταλεί με υπαιτιότητα της Outdoorway διαφορετικό προϊόν.
  3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, πλην της περίπτωσης όπου ο πελάτης έχει παραλάβει διαφορετικό προϊόν από αυτό της αρχικής του παραγγελίας.


Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.