Ακυρώσεις & επιστροφές

Πολιτική Ακυρώσεων Παραγγελιών


Ο πελάτης μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία του για οποιοδήποτε λόγο επιθυμεί μέσα σε τέσσερις (4) εργάσιμες ημέρες και εφόσον τα προϊόντα δεν έχουν αποσταλλεί. Αυτό μπορεί να γίνει με τηλεφωνική επικοινωνία , φαξ ή email του πελάτη.


Εξαίρεση στην εν λόγω πολιτική αποτελούν εξειδικευμένα προϊόντα που έχουν παραγγελθεί κατά απαίτηση του πελάτη σε προμηθευτή της OUTDOORWAY και δεν διατίθεντο στην αποθήκη προηγουμένως.

Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων

 

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.

 

H OUTDOORWAY στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.

 

Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων.

 

Εξαίρεση στην εν λόγω πολιτική αποτελούν εξειδικευμένα προϊόντα που έχουν παραγγελθεί κατά απαίτηση του πελάτη και δεν διατίθεντο στην αποθήκη προηγουμένως.

 

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων:

  • Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
  • Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση. Τα προϊόντα να μην είναι  χρησιμοποιημένα έστω και μερικώς, μεταποιημένα ή πλυμένα.
  • Το προϊόν να ήταν άμεσα διαθέσιμο στις αποθήκες της OUTDOORWAY και να μην έχει παραγγελθεί σε προμηθευτή κατά εντολή του πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση η OUTDOORWAY θα κάνει δεκτά προϊόντα που σταλθήκαν σε πελάτη και είναι διαφορετικά σε χρώμα, τιμή ή μέγεθος από αυτό που είχε παραγγείλει ο πελάτης, πληρώντας βεβαίως τις ως άνω προϋποθέσεις.

 
Διαδικασίες επιστροφής:

 

  • Αν βρίσκεστε κοντά στο φυσικό κατάστημα: Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

 

  • Αν παραλαμβάνετε μέσω courier:

 

  1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
  2. Συμπληρώστε το έντυπο επιστροφήςαναφέροντας τα εξής:Εσωκλείστε αντίγραφο ή πρωτότυπο του παραστατικού αγοράς.
    • Όνομα
    • Πλήρη διεύθυνση
    • Τηλέφωνο επικοινωνίας
    • E-mail
    • Αιτία επιστροφής
    • Πεδίο στο οποίο μας παραθέτεται τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή (αντικατάσταση του προϊόντος ή πίστωση του λογαριασμού σας με το αντίστοιχο ποσό). Χρηματική αποζημίωση γίνεται μόνο στη περίπτωση όπου σας έχει αποσταλεί με υπαιτιότητα της Outdoorway διαφορετικό προϊόν.
  3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, πλην της περίπτωσης όπου ο πελάτης έχει παραλάβει διαφορετικό προϊόν από αυτό της αρχικής του παραγγελίας.


Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.